سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خیلی دور خیلی نزدیک

پنج شنبه 84 آذر 3 ساعت 1:9 عصر

 

                       

هفته گذشته جلسه نمایش و نقد فیلم « خیلی دور خیلی نزدیک » با حضور کارگردان فیلم در جمع طلاب حوزه علمیه برگزار شد. به همسرم هم دعوتنامه برنامه ارسال شده بود و قرار گذاشته بودیم که با هم برویم. اگرچه قبلا این فیلم را دیده بودم اما تماشای مجدد آن به همراه صحبتهای کارگردان لطف دیگری داشت. خصوصا که با همسرم در نوع پرداختن به شخصیت روحانی در این فیلم اختلاف نظر داشتیم و کلی با هم بحث کرده بودم...

اما متاسفانه همان روز یکی از  اقوام نزدیک از شهرستان به خانه مادرم آمد و از این برنامه محروم شدم. البته همسرم در این جلسه بود و بسیاری  از مطالب مطرح شده را برایم تعریف کرد.

خیلی علاقمند تماشای این نوع فیلمهای معنا گرا هستم. سال گذشته نیز فیلم « نمایش ترومن » را از شبکه یک با همسرم به تماشا نشستم که  او  نکته های جالب و ظریفی از این فیلم را برایم بیان می کرد و لذت تماشا را دوچندان. برای تماشای برنامه های مختلف تلوزیون نه وقتی دارم و نه رغبتی ..تنها سینما یک و برخی از برنامه های خاص را دنبال می کنم.

راستی گویا فونت نوشته هایم در سایر دستگاهها به گونه ای دیگر نمایش داده می شود.من که یا فونت میترا و اندازه 14 تایپ می کنم. نمی دانم چرا چنین می شود ؟


نوشته شده توسط : همسر یک روحانی

نظرات دیگران [ نظر]