سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پس از مدتها ...

دوشنبه 85 فروردین 28 ساعت 11:5 عصر

 

در کلاس مبانی ترجمه قران کریم ، وقتی استاد درباره نکته های دقیق و ظریف لغتها و عبارتهای قرانی و رعایت آنها در ترجمه قران مطالب جدید و جالبی گفت ، تازه فهمیدم که ترجمه قران یعنی چه ! مطالب مورد بحث آنقدر برایم جذاب بود که شب در خانه ، آنها را برای همسرم بازگو کردم و با هم درمورد آنها صحبت کردیم  و او هم نکاتی دیگر برایم در همین موضوع گفت . از امروز به بعد قران را جور دیگری خواهم دید.

برای مطالعه بیشتر و انجام تحقیقات کلاسی سی دی جامع التفاسیر و جامع الاحادیث را هم تهیه کردیم. تا چند دقیقه پیش هم در حال کار کردن با انها بودم که خیلی مفید بود.

امروز برای دومین بار اتفاق اسفناکی رخ داد ! درست وقتی که با حس تمام در حال آب پاشی گلها با آب پاش بودم و از تمیز کردن برگهای چند گلدان منزلمان لذت می بردم .....با احساس بوی شیشه شوی ، ناگهان متوجه شدم که به جای آب ، به گلها مایع شیشه شوی پاچیده ام !!!  و با دست پاچگی ....

 

اینکه مدتی است در اینجا ننوشته ام نه به دلیل بی تفاوتی به عرف وبلگ نویسی و یا بی احترامی به پیامهای شما با شد . بالاخره برای هر کاری اوج و فرودی است که امیدوارم زودتر، بهتر و بیشتر بنویسم.  

 


نوشته شده توسط : همسر یک روحانی

نظرات دیگران [ نظر]