• وبلاگ : يادداشتهاي همسر يك روحاني
  • يادداشت : لباس روحانيت
  • نظرات : 4 خصوصي ، 18 عمومي
  • آموزش پیرایش مردانه اورجینال

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + دانشجو 

    چه خوب شد دوباره گذارم به اينجا افتاد!!!! اونم كاملا شانسي. شايدم لطف خدا بوده كه بيام جواب ژلاك جنگي را بدم.

    اولا كه من از دانشجوهاي ممتاز دانشگاه هستم و به زودي واسه ادامه تحصيل ميرم اروپا يا آمريكا (اوونجايي كه هر چي كه هست از شر آخونداي مفت خور كفتار صفت راحتيم)

    بعدشم من فكر كنم تو از اين نكبت سهميه ايها هستي كه به اندازه خر حاليشون نيست و هلتون دادن تو دانشگاه تا اينجا را هم به طويله تبديل كنيد.

    من واقعا يه سووال از اين خانوم دارم.همونجوري كه يه دانشجوي ديگه پرسيده واقعا اين آقاي شوما از كوجا پول در مياره؟!! آيا به جز مفت خوري و گدايي پيش بازاريها كاره ديگه اي هم بلده؟ من كه يك ليسانسه هستم صبح تا شب بايد بدوم تا يه لقمه نون در بيارم.البته به دليل اينكه گاوهايي مثه پلاك جنگي جاهاي ما را اشغال كردند.

    خاك بر سر هر چي آخوند و بازاري حروم خور

    پاسخ

    واقعا متاسفم که ادبيات دانشجوي ممتاز ! کشور بدين گونه است.سيره ائمه ما بما آموخته است که حتي در برخورد با دشمنانمان هم فحاشي نکنيم ، چرا که فحاشي کردن بيش از همه نشانگر ضعف منطق و ... گوينده است. همسر بنده علاوه بر همکاري با چند موسسه تحقيقاتي دست به قلم است و مي تواند درآمدي براي خود داشته باشد.پول حج عمره هم از وام بانکي براي ازدواج هر نفر پانصد هزار تومان بود.اين هم جهت اطلاع جناب دانشجوي ممتاز